Hur vet man att jag har smygätit av chokladbollarna?

Vi bakade ju en hel del förra veckan för att kunna bjuda på i samband med min födelsedag. Det som blev kvar åkte ner i frysen, och det var bland annat de goda chokladbollarna vars recept poppade upp i bloggen tidigt i morse. Nu är det såhär att de kanske har minskat i antal de senaste dagarna... Jag kollade på golvet framför frysen nyss och inser att det ligger en hel hög riven kokos där... Hmmm svårt för mig att spela oskyldig kanske. Undrar om det funkar att skylla på kidsen som varit här och ätit middag idag? Troligen inte. Kanske bäst att jag drar en repa med dammsugaren nu innan Lars märker nåt ;)

Kommentarer

Anonym sa…
Hahaha, avslöjad :-) /mamma
SARA BORG sa…
Mhm... Jag som trodde att jag var diskret... Jaja, det hade väl ändå uppdagats när lådan var tom... :/