Klant


Vilken dag det blev. Jag fortsatte att må halvskumt resten av arbetsdagen och drack inget kaffe alls mellan kl 9 (då jag testade drycken) och 17. Väl hemma blev det en kopp och två stoora bitar kladdkakstårta - hoopsan, å jag som skulle springa löpbandsintervaller... Hmmm, tänkte inte på det...

Så, jag fick göra om lite i planeringen för kvällen. I väntan på att magen ska bli redo så passar jag på att laga middag. Skönt att ha det gjort så är det bara att käka direkt när jag kommer hem sen. På minussidan hamnar att jag egentligen inte gillar att träna sent. Får ibland lite svårt att somna då, men men, shit happens. Det blir bra oavsett.

Nu är pizzan i ugnen och jag är ombytt och klar. Drar i väg så snart jag kan ta ut plåten. Är du också sugen på pizza den här veckan så kan jag varmt rekommendera det här receptet på lowcarb-botten. På den kör jag idag med tomatpuré, massor med pizzakrydda, vitlök, röd lök, grön paprika, bacon, roccola, fetaost och sist men inte minst (efter att jag tog kortet) toppar jag med a lot of riven ost. MUMS!

Kommentarer