Min dag

Konditori Mekka, the perfect place for uppföljnings- och planeringssamtal!

Suzan frågade i sin blogg hur dagen ser ut och jag satte mig nu och tänkte efter. Så här blev det:

05:50 - Klockan ringer (vaknar oftast själv strax innan eftersom jag nästan alltid kliver upp samma tid på vardagar).
06:30 - äter hotellfrukost.
07:00 - sätter mig vid datorn och börjar jobba. Svarar på mail och förbereder dagens möten.
09:00-12:00 - uppföljningssamtal med en medarbetare på Mekka. Går igenom och reviderar hens befattningsbeskrivning samt lägger upp arbetet i stort för våren.
12:00-12:30 - äter lunch med ovanstående medarbetare (också på Mekka).
12:30-14:00 - kör bil Umeå-Lycksele
14:00-17:00 - möte med uppdragsgivare samt medarbetare från 3 län (via videolänk). Följer upp vad som hänt senaste kvartalet samt vad som ska jobbas vidare med.
17:00-19:00 - kör tillbaka till Umeå och skjutsar hem kollegan. Stämmer av med annan kollega på telefon.
19:00 - äter middag. Kollar instagram och läser bloggar.
19:56 - är klockan just NU.
ca 20:20 - träna överkroppsstyrka i hotellgymmet.
ca 21:30 - duscha
ca 22.00 - blogga, läsa bloggar.
ca 22:15 - jobba (svara på mail, återkoppla till chefen, osv)
ca 23:00 - SOVA

UPPDATERING! Schemat höll inte hela vägen. Allt blev förskjutet kan man säga och jag kom inte till gymmet förrän strax efter 21. Gjorde det jag skulle men sänggåendet blev avsevärt senare än tänkt :(

Utöver det här har jag:
- Druckit kopiösa mängder kaffe.
- Druckit alldeles för lite vatten.
- Träffat en bloggläsare IRL (Mycket kul! Nästa gång vi ses tycker jag att vi ska springa ihop?!)
- Pratat om ditt och datt i bilen. Allt från cellprovtagning till piercingar.

Kommentarer