Tungt i huvudet idag

Jag vet inte vad som hände, men på nån minut gick jag från att må hur bra som helst till att känna mig helt under isen. L och jag samåkte från jobbet idag, dvs han hämtade mig. Han skulle iväg på en behandling och var lite stressad, så bilkörningen blev därefter vilket resulterade i att jag landade hemma smått åksjuk. Trots att det handlar om en bilresa på knappt 3 kilometer!

Nu har jag druckit en kopp te, vatten och ätit en sked jordnötssmör. Illamåendet och frossan har släppt (lite lätt huvudvärk kvar). Nu tänker jag snöra på mig ett par löparpjucks och se om friskluft som vanligt är bästa botemedlet. Skulle det inte vara det så är det ju inte värre än att vända hemåt igen, eller hur?! :)

Kommentarer

Maria sa…
Lidit av liknande symtom själv idag, rejäl huvudvärk och kallsvettningar/frossa. Så jag vågade mig inte på backintervallerna som jag hade planerat utan det fick bli ett ben och bålpass istället (mysjogg är inte min grej...)
SARA BORG sa…
Nä urs och fy Maria, det lät ju inte kul! Släppte det för dig också med lite träning?