Önskerubrik?

God morgon! Här sitter jag och funderar (fast fotot är från igår) på lite olika idéer för bloggen den här veckan. Är det något särskilt ni skulle vilja att jag skrev om? Jag har tänkt få till ett inlägg om hur man mentalt tar sig igenom 34 kilometer som jag gjorde i lördags. Jag hade några svackor som jag borde ha kunnat hantera bättre, men mer om det i det tilltänkta inlägget alltså :)

Sen fick jag en fråga för ett tag sen om hur man får upp farten redan från början på sitt träningspass. Jag svarade på det i kommentarsfältet, men skulle ju kunna skriva ett eget inlägg om hur jag ser på det.



Sen har jag ytterligare en fråga som jag lämnat obesvarad trots löfte om att återkomma till den längre fram, och den gällde mina tatueringar. Jag har ju lovat så det är väl lika bra att hugga in på den också snarast möjligt, haha. Men åter till min fråga nu, är det nåt särskilt ni vill läsa om just den här veckan? Lämna i så fall en kommentar med din önskerubrik!

Kommentarer

Petra sa…
Ett inlägg med förslag på startträning för "nybörjare"
SARA BORG sa…
Bra idé Petra! :)