Begränsning

Till skillnad från föregående yberpositiva inlägg så sitter jag nu och surar. Jättedumt egentligen. Varför suris undrar kanske ni? Jo, för det enda jag vill just nu är att ut och rulla med min cykel. Men mina ben har vilodag idag för att de ska palla löpning i morgon. Träning ska vara kul och jag tycker ju i grunden att man ska träna vad man känner för. MEN man bör fokusera på sitt mål också, och mitt mål är alldeles för nära nu för att det ska vara värt att avstå viktig benvila. Löpningen ska vara i fokus några veckor till! Det är bra att inse sina begränsningar tror jag och inte göra allt samtidigt.

Nu när jag har ägnat två minuter till att skriva det här inlägget och flytta fokus så känns det genast bättre. Nu drar jag till gymmet och fokuserar på överkropp och den där bålen!!! Bra beslut Sara!

Kommentarer

Anonym sa…
Hihi, vilken tur att det gick över så fort ;-) Kram på Dej /mamma