Fel på blogger-appen?

Jag bloggar mestadels via min blogger-app i mobilen eller på paddan, vilket jag tycker ofta fungerar mycket bra. Igår hände tyvärr nåt. Bilderna jag laddar upp via appen blir pixliga och i dålig kvalitet. Jag vet inte vad det beror på, om det är jag som råkat ändra nån inställning eller om det helt enkelt är nåt annat fel. Supertrist är det i varje fall. Tillsvidare får jag maila in inlägg om jag vill ha med bilder, men då blir de dessvärre lite mindre. Är det nån annan som har märkt av samma sak på sin egen blogg eller har tips på hur/om jag kan avhjälpa det här så får ni gärna höra av er. Jag är tacksam för all hjälp.

Kommentarer

Petra sa…
Vad använder du för blogg-app?
Jag bloggar bara från min datta nu, använder ett program som heter PixelPumper. Fungerar hur fint som helst, kanske ska du byta till det?!
SARA BORG sa…
Appen jag använder heter Blogger. Den har hittills funkar superbra att blogga ifrån, men nu vet jag som sagt inte riktigt vad som har hänt.