Fredagsfeeling

Ja, det fick jag i morse så jag valde bort min traditionella jobboutfit i svart, grått, vitt och rött till förmån för den här färgglada kreationen. Lite färg får liksom upp humöret en aning. Kul också att äntligen få plocka fram de knallila byxorna och limegröna ballerinas som jag köpte i vintras för att jag inte kunde motstå när sommarkläderna började komma ut i butik. I typ februari... Det blev en schysst vårig kombo!

Fredag och full fart mot helgen alltså! Om allt går enligt plan kommer jag att dra från jobbet och direkt till gymmet i eftermiddag för att köra ett styrkepass. Träningsväskan är packad! Det blir dusch där och sen iväg på middag. "Brorsan" har anlänt till stan efter en vinter i alperna, så ikväll blir det familjehäng. Me like.

Instagram och bloggar svämmar över med inlägg inför helgens GöteborgsVarv. Jag är lite avundsjuk eller vad man ska säga. Min upplevelse av loppet 2011 var väldigt positiv så jag drömmer mig tillbaka och inspireras av alla som ska vara med. Kolla in mitt bloggarkiv från maj 2011 om ni vill läsa mer om min upplevelse och se bilder. Jag var väldigt ny som löpare då och hade varvet som morot för att komma i gång med min träning. Det gick ju klockrent och sen dess har jag hållit igång. Jag kommer hur som helst att följa flera som ska springa via nätet (med spänning) och önskar er stort lycka till!

Dagens outfit från H&M och Levis. Är du också fredagsfin idag?

Kommentarer