Och på den tredje dagen vilade hon...

I dag var det äntligen dags för min efterlängtade massagebehandling som avbokades för två veckor sedan då terapeuten var sjuk. Själv har jag upplevt kroppen som bättre den senaste tiden, då jag trott att stelheten i bröstryggen hade släppt lite. Det kanske är sant (i så fall var det illa förut) för ajajaj vilket risigt skick jag var i. Bröstryggen var helt låst, axlarna ömma, sätet som knutar, lår som klumpar och vader... ja, det går inte ens att beskriva. Det gjorde helt galet ont, men skönt också såklart när kroppen släpper efter. Nu har jag en behandling till bokad hos Mia innan maran. Jag hade nog egentligen behövt fler, men tyvärr är jag på resa nästa vecka så det funkar inte. Tack Mia på Metropolen! det ska bli "kul" att ses igen.


Nu sitter jag här och slappar lite innan middagen. Det är som alltid på träningsfria dagar lite märkligt att ha en hel kväll "ledig". Jag laddar inför morgondagen helt enkelt då jag har ett farttest runt Lillsjön planerat. Då blir det blir kvällsträning vid sju-åtta snåret. Brukar vara tungt att komma ut men bli bra resultat. Vi får väl se om det slår in i morgon.

Kommentarer

Anonym sa…
Hihi, ja ajaj och ojoj vad det gör ont, men gött ont. Jag är fortfarande öm i axlarna efter min behandling i måndags, men som sagt väääldigt skönt efteråt :-) Kramen/mamma