Självförtroende

Jag sitter här på jobbet och har precis ätit min matlåda som för dagen innehöll köttbullar och smörfrästa grönsaker, mycket gott. Förutom att äta brukar jag ägna min lunch till att blogga själv, läsa andras bloggar eller artiklar om träning. Just idag har jag läst igenom mina egna blogginlägg från maj förra året. Det får mitt självförtroende (för löpningen) att åka berg- och dalbana kan jag säga. I ena sekunden tycker jag att jag verkar ligga bättre till med träningen i år, för att i nästa stund känna annorlunda. Det är så pirrigt i min mage några gånger varje dag just nu, när jag med spänning tänker på att det snart är dags för årets stora mål. Det ska bli sjukt kul hela grejen (hoppas jag) med familjen på plats, med hotellmys och med loppet. Jag hoppas på bättre väder än förra året men det är ju ingenting jag kan påverka. Jag kommer emellertid att dra lärdom av förra året och packa kläder för dåligt väder, både vad gäller för löpning och till vardags.

Bjuder på en bild från i söndags på mitt fräkniga fejs!

Kommentarer

Petra sa…
Jag ska definitvit hålla tummarna för dig. Jag är övertygad, (trots nollkoll på maratonträning) att du kommer att segla alla de 4 milen.

Hejja hejja Sara, bäst när det gäller!
SARA BORG sa…
Tack snälla du :)