Back to the gym

Det var länge sen jag tränade på ett gym. Jag har inte haft nåt riktigt sug utan har istället kört mina styrkepass hemma. Men i kväll var det äntligen dags!

Redo för en stärkande promenad ;)

Jag är riktigt trött den här veckan. Mycket jobb och dessutom ganska mycket press har liksom tagit en del energi. Att jag dessutom kört nästan 40 mil med bil idag (ni vet vad det gör för nerven i mitt högerben va? ajaj) så kändes det som om en kort promenad var en bra idé. Frisk luft och lite rörelse på kvällskvisten slår ju sällan fel. Precis som vanligt blev jag mycket piggare efter att ha rört på benen i en halvtimme så jag slank in i hotellgymmet efteråt.

Efterlängtade hantlar i olika vikter. Hemma är jag mer begränsad...

Det blev ett pass för biceps och axlar och oh la la vad det tog. Det är nästan jobbigt att skriva det här nu för jag blev så där härligt matt i armarna. Det var länge sen jag upplevde den känslan kan jag säga. Förhoppningsvis får jag tillbaka lite mera sug nu för gymmet, efter den här positiva upplevelsen. Men om inte så är det inte hela världen. Nu i sommar vill jag ju såklart helst träna ute ändå.

Kommentarer