Förlåt och oj va jobbigt

Förlåt tjejer! Ni sprang givetvis 4 gånger 5 x 15 sek i måndags. Oj, va jobbigt det låter känner jag nu. Det var ju inte ett dugg jobbigt i måndag. För mig alltså ;) Jag måste nog köra det där passet själv snart eller så kör vi det tillsammans längre fram för jag måste ju testa, trots att så kort distans inte är min grej. Eller kanske just därför. Bra att träna upp sina sämre sidor såklart!

Nästa vecka ska vi ses på Hofvallen igen så är det nån annan som vill hänga på så är ni varmt välkomna. Vi har pratat om 60, 30 och 15 sek då. Sen har jag en backe som jag tänkte att vi kunde köra i nån annan måndag framöver. Det är mera terräng, man springer uppför en stig. Backen är lång men vi kan såklart dela upp den också. Vad tror ni om det?

I övrigt har jag inte haft så mycket att berätta om den här veckan som ni märker. Jag har vilat helt från träning hittills. Inte för att jag känner att kroppen absolut behöver det utan för att det har passat bra på flera sätt. Jag har bland annat anordnat en regionträff för mina kollegor och har varit borta på den sen igår morse. Det har varit gött att fokusera på helt andra saker än träning och det gör mig supertaggad på att dra igång igen. Jag funderat mycket på löpning och olika pass som jag vill genomföra. Att ta ett litet break ibland kan vara bra för både kropp och knopp! :)

Kommentarer