Lätt att trilla dit

Det är inte helt lätt att ändra på ett invant beteende...

Tränar på enligt plan trots vissa våndor!

Jag lyckas väl lite si och så med det här med att försöka se tävling som kvalitetsträning. Idag innan mitt planerade träningspass så slog mig tanken att jag skulle hoppa över benstyrkeövningarna för att inte vara allt för sliten i morgon... (Offerdalsmilen) Men ajaj vilket feltänk. Jag ska ju träna på som vanligt inte göra några justeringar inför de här tävlingarna, och så blev det inte idag heller. Jag körde 2 km "väcka kroppen löpning" och sen ett hemmastyrkepass på balkongen, inklusive både squats och utfall. Bra Sara! (men fy så slitigt med tuuunga ben i morgon, haha)

Kommentarer

Anonym sa…
Lycka till! Puss o kram / mamma
Anonym sa…
Jag tränar på samma sak, för mig är det här ju bara uppvärmning för St Olav - egentligen. Men istället har jag varit sådär jobbigt nervig. Äh, nu släpper vi på det och har KUL ikväll istället :)

Ida