Livet och luften

Fyller på kropp och knopp med friskluft och energi!

Livet har rullat på i 120 de här två veckorna efter maran känns det som. Träningen har varit lite lugnare än vanligt men jobb har varit massor och sömn har det blivit alldeles för lite av. Idag hade jag därför siktet inställt på att göra så lite som möjligt. När regnet stod som spö i backen på förmiddagen tänkte jag till och med att jag inte ens skulle gå ut idag. Förutom möjligen på balkongen för att hänga tvätt.

Sen stack Lars i väg för att simma och strax därefter sprack himlen upp och solen tittade fram. Då kunde jag inte hålla mig. Jag drog på jacka och skor, pluggade in lurarna i öronen och knallade ut med Sofie Sarenbrants senaste (Andra andningen) som utspelar sig under Stockholm marathon. Spännande!

Efter drygt en halvtimmes strosande känner jag mig påfylld och nöjd. Vad gör ni idag?

Kommentarer