Tar hand om kroppen

Idag var jag på kontoret fram till lunch för att därefter vara ledig ett par timmar. Jag hade en tid bokad hos Mia på Metropolen för massage. 


Eftermiddagens cykeloutfit för att frakta kroppen till Mia

Tiden var bokad sen innan maran så även fast jag inte har några bekymmer gick jag ändå. Bättre skick än onsdagen innan loppet, var Mias spontana kommentar. Haha. Skönt att få bekräftat att kroppen är så återhämtad som jag själv tror!

Nu är det snart helg och inte så långt bort att jag kommer att tillåta mig att börja springa igen. Sällan har jag väl längtat så mycket inför ett träningspass, men det var ju också en av anledningarna till den här lilla springpausen. Nu ser jag verkligen fram emot sommarens utmaning att anpassa mitt flacka asfaltslöpsteg till ojämnt underlag. Pappa var kaxig i helgen och sa att han inte tror att jag har en chans att slå hans tid från Lidingöloppet. Sånt triggar ju mig såklart. Haha, skrattar bäst som skrattar sist. Vi får väl se ;)

Kommentarer