Slapparsöndag

Jag gillar riktigt softa söndagar, särskilt om lördagen varit aktiv. Idag är en sån dag!

Fantastiskt sommarväder här i Östersund!

Dagen började med att syster med kiddosar kom över på frukost hos oss, vilket var mysigt. Jag hade gjort i ordning både pannkakor med hallonsylt (lowcarb såklart) och bacon med äggröra. Dessutom serverades keso, rysk yoghurt och diverse frön. Alla åt med god aptit, även Vide som annars brukar tycka att vi har obra frullar hos oss. Sen ville Nilas bestämt att vi skulle gå ut till lekplatsen här på baksidan. Syrran och jag var inte överförtjusta i idén men gav med oss. Vide fotade bilden på oss som ni ser ovan... Vinden från igår är kvar.

Efter att ha förflyttat oss hem till Rennersborgs och ätit lunchen där så är det nu dags för mig att ge mig ut på lite aktivitet. Jag tänker mig en lugn ljudbokspromenad och sen en vända på gymmet. Soft söndag med andra ord. Vad gör ni idag?

Kommentarer