Mamma, din bok har kommit!

Förra helgen gissade jag nära Suzans  (googla bloggen I can rest when I'm dead, jag kan inte länka från mobilen) måltid på halvmarathon och vann den här fantastiska boken. Hurra så glad jag blev när den damp ner i brevlådan!

Heja, heja! Från att orka stappla 20 meter till att springa marathon, av Martina Haag. 

Eftersom jag redan läst boken (och tipsat om den här i bloggen) så kommer jag att ge den till min mamma. 

Om du inte redan läst den, gör't vettja. Bara gör't!

Kommentarer

Anonym sa…
Kul! Om du ska till Åsn i veckan, så kan du ju dumpa den i postlådan. (gärna i plastpåse, blir blött i lådan om det regnar) Kram / Mamma
SARA BORG sa…
Ja just ja! Det ska jag försöka komma i håg :) Kram kram och tack för idag.
Anonym sa…
Tack själv! Nu ska jag natta, så jag tar mej upp kl 4 imorgon. Natti, natti / Mamma