Blivit med baddräkt

I ett mycket svagt ögonblick råkade jag typ lova en kollega att köra Stockholm Triathlon med henne nästa år... Jag måste ha glömt att nämna att jag hatar att simma? Eller ja, jag hatar simhallen för jag tycker att det är så satans kallt. Nu tänker jag att jag eventuellt kanske nångång under vintern borde gå dit ändå...


Så med en kampanjkod på 25% hos Sportamore så klickade jag hem den här. Vad tror ni? Blir jag snabb nu? Den borde väl funka att dra några simtag i tänker jag. Bättre än mina bikinisar som jag kör i nu i varje fall. Med baddräkt slipper man fundera om saker och ting är där de ska eller om de så att säga är nån annanstans...


Sen tänker jag att kollegan nog ändå hinner glömma det här löftet tills nästa år. Så jag tror att jag slipper undan ändå, men va sjutton, lite simträning kan väl inte skada?! Emma, du har ju alltid varit sugen. Du kanske kan köra i stället för mig annars?

Kommentarer