En nystart!

Tänk att nu är det måndag igen! Ni vet att jag älskar känslan av nystarter, den som kommer vid varje skifte av årstid men som också kommer över mig varje måndag. Den här veckan ska jag ut på vift igen så idag är det förberedelser inför det som gäller. 

Bild från en kväll förra veckan, på cykel mot gymmet! Lurar WESC / Ryggsäck Haglöfs / Mössa Appertiff / Jacka Lundhags

Så här tänker jag inför veckan... (förutom jobbet då alltså)

...jag ska måla klart min ytterdörr (vilket lyft det blir för hallen med en ljus dörr)
...jag ska titta på hallampor, gärna ihop med systersyster (jag vill ha dämpad mintgrön, fast då heter det kanske inte mint???)
...jag ska äta bärpaj med min kille och titta på film
...jag ska träna minst 5 pass (variation)
...jag ska göra det bästa av mörkret, typ tända ljus, springa med pannlampa osv

Kommentarer