Typiskt...

...ni vet de där apsnygga leotightsen från NIKE som jag gått och suktat efter?!

 Idag på lunchen bestämde jag mig för att jag nog skulle beställa ett par ändå och givetvis kan jag inte hitta dem i min storlek. Så jävla typiskt. De finns i large. Själv är jag född med tännstickor till ben och drar därför XS på tights. Det ger visserligen oftast en liten volang, bilring eller vad du nu vill kalla det ovanför linningen, men det brukar jag lösa med en lite slappare tröja. Hellre det och att de sitter snyggt över knäna. Tights gör sig ju liksom inte bra om de inte sitter just TIGHT. Möjligen skulle jag kunna gå upp en storlek nu när jag lyckats bygga på lår och rumpa en aning?! Så... Om du råkar få span på de där i storlek XS eller S så kan du väl hojta till! Please...

Kommentarer