Bra start på söndagen!

Efter två dagar utan träning var jag på hugget redan i morse! Upp och i med kaffe och en maffig smoothie (jag har både grädde och kokosolja i). Jag var utanför dörren innan sambon ens vaknat, men så var jag utvilad också efter en för mig väldigt tidig kväll igår.


Jag tog cykeln till gymmet på Tegelplan eftersom jag siktat in mig på ett skivstångspass. De har en perfekt hörna där jag även kombinerade övningar med kabelcross och hantlar, som också finns där inne. 


Dagens uppvärmning kördes med en lätt skivstång och en massa övningar i en cirkel, som jag sen gjorde tre varv av. Cirkeln bestod av tio reps av marklyft, rodd, axeldrag, benböj med axelpress, bicepscurl och frivändningar. Efter tre varv var jag både varm och flåsig vill jag lova!


Efter ett riktigt gött pass inne i hörnan så var det dags att ge bålen lite kärlek. Självklart fick bollen vara med och jag nötte plankor, russian twists, höftlyft och annat. Det känns som om veckans sista dag fick den absolut bästa starten. Nu känner jag mig stark och redo för resten av den här dagen. 


Kommentarer