Fake it untill you make it

Det har väl knappast undgått nån att jag varit lite sliten ett tag?! Jag har dragit ner på både längd och intensiteten på mina träningspass och den här veckan har faktiskt träningskläderna legat orörda i resväskan ända till i morse. Jag har helt enkelt inte mäktat med. Jobb från tidig morgon till sen kväll, och ständigt ihop med andra eller i en bil på väg till nästa möte.


Men så i morse så bestämde jag mig. Jag har aldrig åket hem från en tjänsteresa utan att ha använt mina nedpackade träningsgrejor, och skulle inte göra den här gången heller. Jag fotade innan jag körde igång, och ja, det är inget äkta leende. Men vet ni, när jag var klar med mitt korta bålpass var smilet på riktigt. Jag är så stolt över att jag tvingade mig upp ur sängen och bara gjorde det!

Kommentarer