Vintersportsöndag

Efter en mysmorgon med långfrukost, och sedan lite stök med tvätt och annat här hemma, sitter jag nu i soffan med kaffemuggen i högsta hugg. Trots minimalt med snö utanför fönstret så känns det som om vintern är igång.


På min att-göra-lista för dagen står annars återigen ett försök att baka småkakor. Jag testade ju det även förra helgen, med ett inte helt lyckat resultat. Den här gången ska jag utgå från ett recept, bara göra om liiiite, och hoppas att jag faktiskt får till HÅRDA kakor. Vad gör ni idag?


Vinterstudion är ett av få program som jag ser på TV. Det finns andra som jag visserligen gärna följer, I huvudet på Gunde Svan är ett exempel, men de ser jag på paddan i mån av tid. TV:n/mediaspelaren används annars mest av min sambo, och jag gör honom gärna sällskap för att se på film.

Kommentarer