Inspiration 2013

Marika Carlsson - sjukt kul tjej som pratar om sånt som är viktigt. Attityder - bemötande - fördomar. Hur pratar ni hemma? Vad lär ni era barn? Vad sägs runt köksbordet? 

I måndags hade jag förmånen att via jobbet få gå på Inspiration 2013. En dag fullspäckad med intressanta föreläsningar och härliga personligheter. Det var en dag som på många sätt berikade mig, och som jag har nytta av både privat och på jobbet. Det här och mycket mer tog jag med mig:

- I dag är första dagen på början av resten av mitt liv! (Kay Pollack)
- Våga säga JA till utmaningar! (Marika Carlsson)
- Motivation är inget man får. Motivation är något man skapar. (Annika Sjöö)
- Våga göra misstag. (Mark Levengood)
- Vi får som vi förväntar! (Jörgen Oom)

Kommentarer

Petra sa…
så himla intressant och trevligt att få gå på såna härliga och lärorika utbildningsdagar. jag hoppas att du kommer att skriva ner lite så att vi andra och så får en chans att utveckla oss. :)
Anonym sa…
Känner att jag hade velat höra Marika. Och alla de andra. Det behövs lite inspiration med jämna mellanrum.

Kram Ida