Jullov!

Efter två månader med mindre än hälften av den träningsmängd som jag räknar som normal för mig, med massor av jobb, med en del sömnslarv och inte riktigt samma mängd mat som jag annars är bra på, så gav mitt immunförsvar upp och gav mina ledsna luftrör nån typ av bacill. Nu lackar det mot jul och jag börjar piggna på mig igen, men kroppen... Ja, den känns tunn och svag, så gissa om jag är pepp på att dra igång igen. Efter nyår blir det traditionell nystart med ett träningsupplägg som ska ta mig mot nya mål. Shit pommes frites va kul det ska bli!

Fram tills dess så ska jag njuta. Jag har börjat packa för ett aktivt jullov hos mina föräldrar hemma i Brånan (Bergs kommun - Jämtlands län). Längd- och utförsutrustning, löparskor och kläder för pulkåkning, snöskottning, ja allmän utelek ni vet, ska samsas med alla klapparna i min lilla bil i morgon när det bär av. Äntligen jul och äntligen lite ledigt ihop med familjen. Det ska bli så himla göttmos!

Kommentarer

Petra sa…
Krya på dig och ha en underbar julhelg. Det kommer att bli så kul att följa dina nya mål under 2014.
Jag kanske kan haka på litegrann om det är snabbare du ska bli, för visst var det så?
SARA BORG sa…
Hahaha, men Petra, du ÄR ju redan snabbare än mig! :)
Petra sa…
Men du ÄR iallafall en bra morot till att träna mer! Så det så