Lite grå och suddig

Men fortfarande vid liv! Ja, det är så jag känner mig. I fredags var det deadline för tre av de stora projekt jag har jobbat med (som en galning för det är så kul) under hösten. Nu återstår bara lite uppföljning. Jag har sen dess passat på att unna mig lite vila från både min egen blogg, och tid jag spenderar med att läsa andra bloggar. Det har varit en välbehövlig paus. 

Jag har även unnat mig en helt galet snygg tröja från NIKE. Jag älskar sweatshirts med lite djupare ringning. Min ganska fyrkantiga överkropp får lite kvinnligare touch i en sådan här modell. I love it!

Nu kör jag sista rycket inför julen. Det är fortfarande en del viktigt på jobbet som ska hinnas med, men det känns varken betungande eller svårt, bara roligt. Så nu ska jag gasa på veckan ut, innan jag drar på julledighet hemma hos familjen. Som jag längtar efter dem allihopa!

Kommentarer