Backar bandet

Jag en en sån person som liksom har en väldigt stor framruta, och en väldigt liten backspegel. Men så nån gång ibland, så får jag ändå ett infall och tittar bakåt. Idag gjorde jag det, i min telefon. Den här bilden är tagen för snart två år sedan, i februari 2012.

Jag i klocka från adidas, linne och topp från H&M, örhängen Ur & Penn och med en iphone 3GS (hette de så???)

Jag tänker:
- OJ va brun jag ser ut! 
- Färgglatt värre. Man blir ju glad av bilden.
- Just ja, på den tiden älskade jag att träna på anläggningen på Fyrvalla. Det var före både Tegelplan och Odenskog. Kanske dags för ett återbesök snart?!
- Jag har nog jäääättelångt hår där. Snyggt med uppsatt ändå. Nu när det är kortare ser det inte lika bra ut när jag drar upp det på träning...
- Undrar var mina knapp-örhängen är. Har ju både de där cerisa och ett par i svart. Nånstans.
- Jag tränade för mitt första marathon vid den där tiden. Tur att jag inte visste riktigt vad jag hade gett mig in på, haha

Kommentarer