Shoppingsug

När jag behöver motivera mig själv till träning, eller när jag redan har tränat och är euforisk så brukar jag scanna av nätet efter snygga träningskläder. Jag letar efter färg, funktion och form som passar mig och den träning jag tänkt utföra. Allra bäst är det ju om plaggen går att använda vid olika tillfällen.

En jacka som jag ramlade över i helgen, och som skapat ett stort ha-begär, är denna jacka från newline. Den har en ficka på ryggen, som jag gillar både vid cykling och löpning, så jag tänker att den skulle passa mig perfekt. Mobiltelefon, nycklar och annat vill jag helst förvara mitt bak, inte i sidfickor som gör att plagget hänger snett och måste rättas till medan man springer. Att jackan dessutom har en färgsättning som jag tror kan fungera lika bra till min MTB som till mina just nu mest använda löparskor (nike terra kiger) gör ju det hela perfekt! Klick klick klick. Komsi komsi lilla jackan och flytta hem till mig!


Jackan finns att klicka hem på sportamore varifrån jag också lånat bilden

Kommentarer