Jobbarhelg

Jag ägnar den här helgen till jobb men både igår och idag har jag prioriterat att bryta av stillasittandet framför datorn, med ett träningspass. Igår kväll fick det blir det viktiga styrkepasset som tyvärr hamnat i skymundan de senaste veckorna, vilket känns i kroppen idag. Och idag sprang jag milen med Ida. Min fina och snabba vän som ska springa Stockholm Marathon om ett par veckor. När hon hämtade upp mig hade hon redan avverkat 20 kilometer, och jag kan tänka mig skillnaden att få sällskap den sista milen i stället för att traggla den själv. För tre mil är långt. Och jag var tacksam över att få den knuff jag behövde för att komma ut. Win win liksom. Så himla härligt!

Jag i jacka från NIKE, som jag faktiskt hade på mig på maran 2012 då det var så regnigt och kallt

Kommentarer

Anonym sa…
Åh! Fina, bästa Sara! Det är en lyx att ha dig som springpartner. Ses imorgon!

Kram Ida