Nytt i träningsgarderoben

Jag lägger rätt mycket pengar på löparskor, men desto mindre på kläder. T-shirts för träning har jag bara några få och kör oftast i "vanliga" tröjor eller linnen när jag går till gymmet. Ska jag springa vill jag ändå helst ha något annat än bomull, så inför sommaren har jag köpt lite nytt med kort ärm. Tips! Håll utkik efter rea eller rabattkoder.

Jag dissade ju de nya tightsen från H&M från någon vecka sedan - de är snygga men inte särskilt bra att springa i. Jag gjorde ett nytt försök med dem i måndags med resultatet att jag fick dra upp dem hela tiden eller springa med "häng". Inte kul. Däremot lyfter jag gärna fram den här fräscha tröjan. Den är också från H&Ms träningskollektion. Den är superskön och sitter precis som jag vill. Luftigt runt magen, riktigt kort ärm och med en lagom urringning. Tummen upp för den! Bra pris för en bra tröja.

T-shirt från H&M tillsammans med tights Reebok och skor samt sport-bh NIKE

Kommentarer