I´M BACK


Efter en tuff arbetsvecka och en härlig lördag med gårdsfest till fyra på natten, så var det skönt med en riktigt slapparsöndag igår. Trots att jag inte drack en droppe alkohol så kändes sömnbristen i kroppen och huvudet var tungt. Nu är jag tillbaka hemma i stan, i mer normala rutiner och till vanliga jobbet, men också tillbaka på bloggen efter fyra dygn med minimal uppkopplingstid. Det är ganska skönt att kolla ned, koppla bort, och koppla av lite då och då. Jag har sprungit en del också under de här dagarna, ett kortare backpass på 5 x 300 meter, och ett snabbdistanspass tillsammans med Emil och min systers Lars. Nyttigt för mig med draghjälp, vi fick till ett pass med rätt hygglig fart faktiskt. Nu ska jag ladda om, för redan i morgon väntar nya äventyr med jobbet norrut.

Kommentarer