Kom ut tillslut

...på den efterlängtade löpturen! Jag har varit på resande fot i jobbet den här veckan och tyvärr inte riktigt fått ihop träningen som jag tänkt. Det var en ganska sliten Sara som gav dig ut i skogen i kväll men friskluft gör underverk.

Trötta ögon men en förhållandevis pigg kropp. Benen kändes lätta och fina

Jag sprang mitt andra pass över 15 kilometer för i år, mitt andra på två veckor dessutom. It's good to be back! Samma runda som sist, upp till Spikbodarna via ÖSK, och sedan ner mot Odensala. Inte trångt i spåret en fredagskväll precis, men jag mötte i varjefall 5-6 andra löpare. 

Mitt första pass i långa tights på många många veckor. De hade kanske inte behövts men eftersom jag satsade på långt och länge så ville jag vara säker på att slippa frysa

Och med det har jag samlat ihop tre löppass den här veckan. Inte tokigt alls även om löpbandspasset häromkvällen var i kortaste laget. Men lite är bättre än inget, så det känns bra ändå. Nu är det bara en vecka kvar till Vasastafetten och tre veckor till Tjejmilen.

Tights från NIKE, mina absoluta favoriter för löpning - jag har två par. På fötterna sitter det senaste tillskottet i skogarderoben, inov8 f-lite

Kommentarer