Jag springer Hässelbyloppet den 12 oktober

Jag har gått nu i nån vecka och smågrunnat inför 2015. Inga anmälningar till några lopp ännu, varken cykel eller löpning, men det kommer framöver. Däremot har jag gjort slag i saken och anmält mig till Hässelbyloppet nu den 12 oktober. Dit är det tre veckor, så det är inte precis oceaner av träningstid. Men men. Jag ser fram emot loppet och sätter ett högt mål - PB på milen. Detta trots att jag inte har så många träningstimmar i bagaget i år. Jag tror dock att det är fullt möjligt, om jag har en bra dag OCH jag får till två veckor nu med bra träning innan en nedtrappningsvecka då det är dags för loppet. Det ska vara lättsprunget sägs det och jag behöver kapa ungefär en och en halv minut på min Tjejmilen-tid från i år för att nå mitt mål. SPÄNNANDE!

Kommentarer

Petra sa…
Klart att du fixar det!
SARA BORG sa…
Tack Petra, det känns skönt att du tror på mig! Är allt bra med dig? Kram