September rullar på

För snart tre veckor sedan gjorde jag min september-lista och när jag nu tittar tillbaka så ser jag att jag lyckats ganska bra. För oftast blir det ju precis så som man tänkt sig! Jag försöker inleda och avsluta varje pass med att promenera, oavsett om jag springer på band eller utomhus. Fler rena promenader vore inte fel, men visst har jag slängt kameran runt halsen ett par gånger och knatat. Men det där med fotandet går sisådär. Jag har så mycket att lära. Läser och testar men får inte alltid till det som jag skulle vilja. Och visst har jag varit både till huvudstaden och ut på ett fjäll på löpning. Livet är bra härligt ändå, även om man kan bli lite trött ibland...

...Nilas passar på att vila medan vi tog en fika- och kaffepaus vid Fettjeåfallet för några veckor sedan. Att vara 3 år och gå på vandring i flera kilometer, med de där korta benen, det är riktigt bra gjort. Han knatade både upp och ner till fallet, totalt drygt 4 kilometer.

Kommentarer