LÄTT ATT VARA EFTERKLOK

Nu får jag minsann bita i det sura äpplet! Tidigare i höst har min lillstrumpas kille ivrigt försökt få med mig på Tunnel run i november. Ni vet det där loppet som ordnas i de nybyggda tunnlarna i Stockholm - norra länken (visst är det norra???!!!). Jag har envist hävdat att jag inte vill springa i några grå tunnlar, vad nu det egentligen skulle göra för skillnad för jag har ju ofta tunnelseende ändå på tävling. Jag är inte en sådan där titta-på-omgivningen-tävlingslöpare. Jag älskar att springa lopp men jag är mer för den där känslan ihop med alla andra som springer runtomkring, än själva omgivningen. Så hur jag tänkte när jag sa att jag inte skulle med vet jag inte nu såhär i efterhand...

För nu, såklart, vill jag. Min säsong blev så kort eftersom jag kom igång med löpningen först i augusti. Jag har fortfarande tävlingssuget kvar, kanske mer än någongång i år. Därför vill jag igen. Vad är problemet kanske du undrar? Jo, loppet är fulltecknat. Typiskt. Jag efterlyser därför någon som kan tänka sig sälja sin startplats till mig. Känner de någon? Skicka ett mail till mig eller lämna en kommentar här, snälla. Jag vill jag vill jag vill. Att springa är kul. Att springa med nummerlapp på bröstet är just nu superkul.

Kommentarer

Fredrik sa…
Kolla med Nyman, han har en startplats men är skadad just nu.