TACKSAMHET PÅ FARSDAG

Nästan varje helg slår det mig hur bra jag har det. Hur mycket jag faktiskt har att vara tacksam för. Idag tänker jag på det extra mycket, för idag är det farsdag. Jag är tacksam över att jag har världens bästa pappa. Att jag har en pappa. För det är många som inte har det. Alldeles för många som aldrig haft en pappa men också alldeles för många som haft pappor som har gått bort för tidigt. En extra tanke skänker jag till mina kusiner som har förlorat sina fäder, och som idag alldeles säkert saknar Håkan, Pelle, Folke och Einar lite mer än andra dagar. Kärlek till er.


Vi firade farsdag med middag på arenen. Vide hade hockeyträning och mina systrar och jag tyckte att det viktigaste var att vi var tillsammans, inte exakt var vi var. Ishallens cafeteria fick duga. Här dricker vi en extra kopp kaffe hemma hos mellansyster efteråt. Min syster Emma till vänster, och sedan Nilas, pappa, Vide, mamma och jag

Kommentarer