TOTAL TRÄNINGSVILA

Det har nu snart gått en vecka sedan jag senast utförde någon som helst träning, vilket har varit helt enligt plan. Motionstävlingsåret avslutades för min del förra helgen och vad passar bättre än att starta om med en liten paus. Pausat har jag också gjort från bloggen, och till viss del från sociala medier. Livet däremot det fortsätter på alla sätt och vis. Den här helgen har jag fokuserat på avkoppling och återhämtning tillsammans med familjen. Systeryster, kiddosarna och jag åkte hem till byn i fredags kväll och här har vi varit sedan dess. Adventspynt har stått på agendan och igår gick vi till och med ut i skogen och sågade ner vår första alldeles egna gran som vi sedan spettade ner i frusen mark. Det var förvisso nästan som ett träningspass, men ändå inte. Det var mörkt när vi fick den i jorden men nu i dagsljus så får vi kanske erkänna att det inte är världens snyggaste gran. Den ser lite ut som en blöt katt faktiskt.

Kommentarer