VECKANS TURNÉ ÄR IGÅNG

Den här veckan har jag styrt kosan norrut igen, nämligen till Umeå. Kom till hotellet nu ikväll och missade tyvärr middagsbuffén med 10 minuter. Men men, ingen mening att fälla tårar över en sådan sak. Köpte mig en räkmacka i receptionen i stället. Det funkar det också. Lite jobb, lite nöjessurf och snart tack och godnatt för idag. Så glad över att ha fått luncha på tu man hand med lilla lillasyster. Dagens bästa. Jag kunde liksom inte låta bli att spänna mig. Inga större muskler att skryta med utan det var känslan. Jag har träningsvärk i hela kroppen efter gårdagens styrkepass. Behöver jag säga igen att jag är så glad över att ha kommit igång med gymträningen?!

Kommentarer

Anonym sa…
När kommer inlägget om dina tatueringar jag efterfrågade för lääänge sen!? ;)
SARA BORG sa…
Ja det var ju det också. Jag tänker liksom inte på dem. De bara är där... :)