WORK HARD PLAY HARD

Vad är det med mig och tävlingsveckor? På något sätt blir ofta hela veckan en enda tävling och jag trycker in hur mycket som helst i kalendern i stället för att ta det lugnt. Det där att jag drar ner på träningen för att vila gör att kalendern får luckor som jag utan att tänka mig för fyller med både det ena och det andra. I natt har jag sovit mindre än 5 timmar, något som säkert är vardag för många människor men som för mig klart avviker. Jag vill ha 8 timmar eller mer för att på ett bra sätt orka med att work hard play hard. Där play för mig handlar om en massa rolig träning som jag vill genomföra, eller umgänge med människor jag tycker om. Och resten av veckan ser inte mycket bättre ut. I morgon ska jag med ett tidigt flyg så någon skönhetssömn blir det inte i natt heller. Tack gode gud för kaffe och för att jag verkligen gillar mitt liv och mitt jobb!

Kommentarer