JAG HAR EN PLAN

Att ha en grundplan för träningen är bra, och särskilt nu när mörkret är kompakt och tröttheten är stor, så är det riktigt fint att ha något att falla tillbaka på när soffan lockar. Jag har kört mer eller mindre planlöst under det senaste året, förutom några kortare projekt inför cykel- eller löpartävlingar. Men nu känner jag att jag behöver struktur i vardagen. Sedan blir det inte alltid som jag har tänkt, men det gör inte så mycket. Mitt syfte och mål med att ha en plan är att hålla i gång kroppen rent allmänt under vintern, för att må så bra som möjligt och orka med vardagen. Jag har just nu ingen tävling i sikte utan tränar på för att det är roligt och för att jag håller mig stark och frisk.

Mån: Kondition + vadmassage och fotövning
Tis: VILA el längdskidor med kiddosarna + vadmassage och fotövning
Ons: Kondition + rehab + vadmassage och fotövning
Tors: VILA
Fre: Gymstyrka + vadmassage + fotövning
Lör: Valfritt (vila el träning - känslan styr)
Sön: Valfritt (vila el träning - känslan styr)

Kommentarer