VECKANS PLAN

Nu är det måndag igen, det är helt galet vad tiden går fort när man har roligt! Julen har passerat och hemma i Brånan hade vi det riktigt kallt, så det blev en hel del tid inne i värmen. Ett och annat pass på längdskidorna avverkades dock, om än ganska korta. Gårdagens mil blev ledighetens längsta skejtpass. Härligt! Nu är jag tillbaka i stan och längtar in till både gym och löpband, det är underligt hur det kan vara. Planen för veckan är halvlös, men såhär ser den i varje fall ut just nu.

Mån: Löpning löpbandstabator (3) + golfbollsmassage och fotövningar
Tis: Gymstyrka + golfbollsmassage och fotövningar
Ons: Längdskidor (ca 35 min) + golfbollsmassage och fotövningar
Tors: Cykel inomhus Sittcykel 20 min & Löpbandsintervaller 20 x 30 s + fotövningar
Fre: VILA (fotövningar)
Lör: Löpning löpbandstabator + golfbollsmassage VILA (utelek med kiddosarna & fotövningar)
Sön: Valfritt Längdskidor 35 min (fm) + Sittcykel 20 min & gymstyrka (em)

Kommentarer