DET KRINGFLACKANDE LIVET

...och några helt osorterade och inte särskilt genomtänkta tankar om det.

Den här veckan bor jag på hotell från måndag till fredag. Det går bra så länge jag får bo på Scandic. Då vet jag vad jag får och jag känner mig som hemma. Just nu bor jag inte på Scandic.... Men på plussidan ligger att jag fått ett extra stort rum som nog är större än hela min lägenhet där hemma?! Märkligt. I morgon kväll är jag på Scandic igen. Ny stad.

Träning går men kan vara knepigt. Arbetsdagarna blir långa och många timmar går åt till att köra bil. Det får jag ont i bröstryggen av. Jag borde köra mindre bil. Fast av att åka bil (eller flyg, buss, tåg) får jag ännu mera ont. Inaktivitet är sällan bra.

Att jobba är roligt. Att sluta jobba för att det blir helg är också roligt.

Att åka bort är sällan kul. Men att vara borta är ändå oftast kul. Märkligt.

Det här var jag i måndags. Packad och klar för en vecka på vift

Kommentarer