MÅNDAGSLISTAN

Sara aka träningsglädje.se peppar till den här måndagen med en måndagslista, och jag är inte sen att haka på. Som ni säkert redan vet så gillar jag måndagar på något märkligt sätt, även om jag inte precis hurrar av förtjusning när väckarklockan ringer. Hur som helst, listan är inte vilken lista som helst utan en med goda, glada saker!

1. Vad ser du fram emot den här veckan?

Min fina mamma fyller 60 år idag (grattis mamma) och till helgen kommer vi att samlas hela familjen hemma i Brånan, love it!

2. Vilken var den senaste bloggen du började läsa?

Svår fråga. Jag börjar ofta läsa nya bloggar men håller bara fast vid ett fåtal favoriter. Men jag tror att det var Erikas som jag senast la till i bloggfavoriter och som faktiskt blev kvar.

3. Ska du laga någon härlig mat den här veckan kanske?

Ja, det tror jag alldeles säkert. Nu kommer jag att vara på resa i några dagar först, så då blir det ingen matlagning för egen del, men fram emot helgen kommer jag säkert stå i köket hemma i Brånan och koka till något.

4. Säg en grej du verkligen vill göra som du ska ta dig tid för den här veckan!

Cykla! Som sagt, jag drar på resa i några dagar, men torsdag ser jag framför mig som en riktigt härlig cykeldag (kväll).

5. Innan vi gör måndag på riktigt, vilket ord ska du hålla hårt i hela veckan?

Kärlek. Till livet. Till familjen. Till kärleken. Till jobbet. Och sist men inte minst till mig.

Kommentarer