TACKSAMHET

Nästa vecka levereras förhoppningsvis min nya cykel, och frustrationen över att inte kunna cykla i påsk har varit rätt stor. Jag kommer i håg förra året då Lars och jag fick till ett par riktigt fina cykelpass hemifrån Brånan, med ett längre pass mot Fotingen och sedan ett på andra sidan sjön upp på berget. Precis som nu var det en hel del snö kvar inne i skogarna, men asfalten var cykelbar. Vädret var helt underbart och jag ser tillbaka på de där turerna som riktigt härliga. Nu har det öppnats en ljusning då Helena varit så snäll och lånat ut en MTB till mig. Igår kväll knatade jag ner till dem och fick med mig en hoj hem! Hurra! Nu blir det lite cykel ändå i påsk och jag ska få ta mina första träningstramptag utomhus för i år. Tacksamhet deluxe och jag ser så fram emot det här, vilket ni mer än gärna får påminna mig om då jag efter första passet förmodligen kommer att känna mig tung, trött och otränad...


Påsken 2014, helgrymt väder och fin cykling

Kommentarer