YEEEY IT´S FRIDAY

Fredagsoutfit från H&M, en tunn blus och tröja i svart tillsammans med de helt fantastiska shapingjeansen som är mjuka som träningstights. Halsband och klocka är arvegods från mamma och pappa. Frisyren är ett resultat av klorvatten igårkväll kombinerat med min lathet, helt ostyrigt rufs alltså

Men tänk vad dagarna går! Kortvecka det här förvisso, och nu alltså redan fredag. Jag hänger inte med mig själv liksom. Det fick bli en svartvit inblick i min morgon på kontoret. Inte för att jag tycker att världen är grå, utan mer bara för att det blev så. Har ni förresten också cyklar inne? Sedan jag blev av med min "tant Brun", en roströd gammal damcykel med dubbdäck på, som stals här i vintras utanför jobbet, så tar jag numera det säkra före det osäkra med "tant Gredelin".

En summering av veckan såhär långt innehåller både högt och lågt som vanligt. Jag fokuserar på det positiva och hittar då bland annat en grymt bra jobbdag i Avesta, en ny MTB äntligen, ett prehab-pass med styrka och rörlighet och en härlig kväll igår på Storsjöbadet med kiddosarna. Nu är det full fart mot helgen som gäller. Jag har en hel del administrativa uppgifter att fixa på kontoret idag eftersom jag varit ute på resa tidigare i veckan. Det blir som alltid en del att ta hand om när man kommer hem. Har också ett spännande möte i eftermiddag som jag ser fram emot. Sedan laddar jag för cykel på den nya, svarta läckerbiten som står där hemma. I den bästa av världar cyklar jag sedan även lördag och söndag, men som alltid så låter jag gärna livet komma emellan om så skulle ske. Inga måsten den här helgen!

Kommentarer