JAG TAR ALLT TILLBAKA

Nu har jag ångrat mig x 2! I morse skrev jag några saker som jag nu måste revidera.

1. Den här träningsvärken, nu är den så total att jag tar tillbaka allt! Det här är inte inom ramen för vad som är okej. Jag kan knappt röra mig och vetskapen om att det brukar vara värst dag två gör att jag inte är så sugen på att det ska bli tisdag om man säger så...

2. Det här med att bli äldre och att det skulle vara så himla bra. Jomenvisstserrusåatt, det fick man ju också äta upp. Jag var på synundersökning i morse. Jag hade samma synfel i typ 15 år tills jag helt plötsligt för ett tag sen började se sämre. Och nu var det tydligen dags igen. Måste väl vara åldern? Eller? Jävla skit. Eller ja, alltså jag har väl i sak inget problem med att synen blir sämre utan det är väl mest min snåla och lata sida som inte är så särskilt pepp på att behöva prova ut och betala för nya brillor också.

Slut på meddelandet. Godnatt.

Kommentarer

Vänta bara tills du får svårt att resa dig upp från sittande på huk. Förnedrande ålderstecken...väldigt förnedrande..;-)
SARA BORG sa…
Hmmm, det här är skämmigt, men alltså Helena jag kan inte ens sitta på huk...... Jag är redan för gammal och stel.........