SISTA FINA HÖSTPASSET PÅ MTB:N?

Just nu sitter jag i en solstol i Turkiet. Det är galet bra här, nästa lite surrealistisk känsla när vi kom fram i natt. Hotellrummet är mer som en lägenhet och sängen har riktigt täcke. Ni som varit i Turkiet vet nog vad jag menar. Oftast får en bara ett lakan att dra över kroppen och det är inte ovanligt att en fryser om natten.

Innan vi drog ut till flyget igår så var vi på cykeläventyr på Frösön. Det är nästan skamligt att erkänna för en Östersundare som gillar mtb, men jag har knappt alls cyklat där ute i år. Jag ville så gärna få göra det. Drygt tre timmar blev det. Ur form är jag men det gjorde inte så mycket. Vädret var galet fint. Behöver jag säga att det blev magiskt tillslut, trots att mitt humör innan var botten, nerverna satt utanpå kroppen och ingenting i kroppen fungerade?! (Förbannade PMS)

Grönt som mitt i sommaren. En galet fin cykel och en minst lika fin höstdag på Frösön

Kommentarer