DET HÄR MED ATT FYLLA ÅR ALLTSÅ

Det är himla fint ändå. Inte för att jag firar precis, jag är inte så mycket för firande varken av födelsedagar, nyår eller midsommar. Men att liksom hela dagen kunna rättfärdiga allt man säger med att idag bestämmer jag för det är min födelsedag, det är ganska najjs alltså. Sagt med glimten i ögat förstås.

Jag har åkt skidor, kramats och käbblat med de små. Jag har ätit gott och åkt skidor med en stor. Mycket skidor alltså. Om skidåkningen förra helgen var hemsk så var den som en dröm idag. Massor av nysnö i spåret men det gjorde inget. Spikbodarna levererade både i förmiddags när jag åkte tvåochenhalvan med Nilas och nu i kväll när jag betade av 15-16 kilometer till med pannlampa. Stort myspys på det! Tack alla ni som grattat, kram på er.

Lillen och jag susade fram i korta spåret medan storebror och L åkte lite längre

Kommentarer