PINK HAIR DON´T CARE

Efter min fråga häromdagen om krisen är ett faktum så har jag förstått på min omgivning att så är fallet. Det är jätteroligt och ganska coolt tycker jag, att jag snart fyller trettiofem alltså. Trea femma. Jag är på så många sätt mitt allra bästa jag och förhoppningsvis stannar det inte här. Det finns så mycket jag vill göra och lära mig. Jag är fortfarande nyfiken på livet, kanske mer än förut, och ser fram emot massor av saker den närmaste tiden. Förutom att jag själv fyller år så gör systeryster också det. Trettio. Shit pommes frites alltså.




Kommentarer

Maria sa…
Haha vadå "fortfarande" nyfiken på livet!! Det är väl rätt så självklart då 35 inte är en hög ålder. Inte behöver man påpeka det vid 35.... Är ju grymt skrämmande om man inte vore det vid 35.... Rätt skrämmande vid 65 också i och för sig 😝