Hallå där april

I mitt inför-flytten-pirr med allt vad det innebar glömde jag nästan bort att mars tog slut och april kom. Månaden har startat på allra bästa sätt och jag har på känn att jag kommer att få uppleva en hel del skoj under den närmaste tiden, gärna på två hjul!

Jag har tittat tillbaka på vad som hände under april förra året och kan konstatera att det var mycket cykling. Å vad jag längtar efter att få trampa hoj på grusväg i vårsolen. Långa upptäckarrundor där bara jag och mina tankar för dagen spelar roll. Jag tränar gärna tillsammans med andra då och då men behöver också min egen tid för mental avkoppling och en paus från vardagen.


Det var mycket cykel förra våren. Vissa rundor i snöslask. Jag känner mig extra "badass" när det syns att vädret inte var på sin bästa sida men jag tog mig ut ända
 
Från en av förra vårens solskensrundor uppe vid det gamla militärområdet ovanför E14. Fint väder men lerigt och backigt tyckte jag då

 Påsken låg i april förra året och jag gjorde utomhuspremiär på cykel. Jag tror närmare bestämt att jag cyklade alla dagarna under helgen. En bra start på ett bra cykelår

Kommentarer